PictoWorld

PictoMir היא מערכת תוכנה ללימוד יסודות התכנות לגיל הרך ולתלמידים צעירים יותר. גם עבור פעוטות שעדיין לא שלטו בקריאה ובכתיבה, מדעי המחשב יהיו נושא מובן ומרגש. ילדכם ילמד מהסמלים "להרכיב" תוכניות פשוטות על המסך כדי לשלוט במבצע רובוט וירטואלי. בצורה שובבה הוא ישלוט במושגי התכנות החשובים ביותר וירכוש את הכישורים הדרושים בתחום הקידוד.

המודול "תכנות אינטואיטיבי בפלטפורמת PictoMir" ב-First International CyberSchool הוא היכולת ליצור תוכניות גם ללא קריאה ועבודה עם טקסטים. מורי המודול יכירו לגיל הרך ולתלמידים צעירים יותר את היסודות של תכנות בלוקים והבניות אלגוריתמיות. השיעורים קלים ומהנים, בזמן שהחבר'ה לומדים בצורה שובבה את הטכניקות של תכנות "רציני". המודול תורם גם לגיבוש חשיבה אלגוריתמית ומופשטת, מלמד ילדים לתכנן ולארגן את פעילותם, לעבוד בצוות. במהלך ההכשרה מוקדשת תשומת לב מיוחדת לפיתוח יכולות מתמטיות וחשיבה יצירתית.

 

תכונות המודול "תכנות אינטואיטיבי בפלטפורמת PictoMir

PictoMir היא סביבת תכנות נטולת טקסט, מבוססת פיקטומט, עם ממשק אטרקטיבי, שפותחה עבור ילדים בגיל הרך ותלמידי בית ספר יסודי לפי הזמנה של האקדמיה הרוסית למדעים. ילדים בגיל 6 יכולים ליצור תוכניות לשליטה ברובוטים מסך.

PictoMir היא סביבת תכנות נטולת טקסט, מבוססת פיקטומט, עם ממשק אטרקטיבי, שפותחה עבור ילדים בגיל הרך ותלמידי בית ספר יסודי לפי הזמנה של האקדמיה הרוסית למדעים. ילדים בגיל 6 יכולים ליצור תוכניות לשליטה ברובוטים מסך.

עד סוף המודול, ילדכם, לאחר שפתר את כל המשימות של PictoMir ועבר את המשחקים הקשים ביותר שאינם נגישים למבוגרים רבים, ישלוט במושגים הבסיסיים של תכנות ושליטה ברובוט וירטואלי, יקבל מיומנויות באלגוריתמיזציה ו ביצוע שלב אחר שלב של תוכניות. מודול זה יקל על המעבר של קורסי בית ספר במתמטיקה ומדעי המחשב, בנוסף, הוא יוצר עניין בקידוד ומאפשר לילדים לעבור בצורה חלקה לשפות תכנות רציניות יותר.

בנים ובנות ב-CyberSchool שלנו מלמדים עובדים מובילים של חברות IT גדולות וסטודיו לעיצוב. הלמידה תהיה לא רק יעילה, אלא גם מעניינת: 80% מהשיעור מוקדש לתרגול, במהלכו ילדים שמחים לפתור את המשימות והחידות שהתקבלו, ותוצאת מעשיהם נראית מיד על המסך.

תוכנית המודול כוללת:

+A431:A443 היכרות עם סביבת התכנות PictoMir ו"כללי המשחק"

לימוד יסודות התכנות והחשיבה האלגוריתמית

יצירת תוכניות ליניאריות וניפוי שלב אחר שלב שלהן

שליטה במושגי הקידוד החשובים ביותר, כולל. היכרות עם המושגים של הסתעפות, לולאות, תתי שגרות והצהרות מותנות

משחקים קבוצתיים התורמים לפיתוח מיומנויות עבודת צוות, יכולת לבטא מחשבות ולדון בכללים

פיתוח חשיבה לוגית, דמיון מרחבי

אימון לפיתוח מוטוריקה עדינה והתמדה, להגברת הריכוז ושיפור הזיכרון.

מודול זה מניע ילדים לתכנות מורכבות יותר. בנוסף, לאחר סיום המודול קל להם יותר לספור מחשבתית, הם מסוגלים לתכנן באופן עצמאי את מבנה הפעולות ולפרק משימה מורכבת לפשוטות. נלמד את ילדכם לגשת למשימה בצורה יצירתית, לעבוד באופן עצמאי ובצוות.

Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
OK